روستای تاریخی هنجن

دوست داران و حامیان هنجن

روستای تاریخی هنجن

دوست داران و حامیان هنجن

برای عضویت در کانال تلگرام دوست داران هنجن کلیک کنید

روستای تاریخی هنجن
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

هوای دیدار عزیزان سفر کرده

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۰۳ ق.ظ

ای عزیز، دل هوای دیدن تو را کرده، حسرت  لحظه ای کنارت نشستن و نگاه کردن در دلم سنگینی می کند، اما زبانم بند آمده است. نگاهم به نقطه ای خیره شده است . آیا  ازوجود نازنین تو فقط یک سنگ به عنوان نشانه مانده است؟

اما یک دنیا خاطره از تو در وجودم است که بی شک فقط با مرور انان است که می توان چند روزی در این دنیا ماند دلم هوای رفنن به  امام زاده داود رو کرده دلم هوای نشتن کنار مزارت و ریختن اشک از فراغت را کرده ، دلم هوای  قدم زدن در صحن امام زاده و خیر شدن به گنبد زیبای امام زاده داود را کرده ، اما چه کنم که راه دور است و مشغله زیاد، اما بدان که دلم انجاست ، شما هم حال و هوای مرا دارید؟ بیاید تا با زمزمه فاتحه ای برای همه عزیزان سفر کرده کمی ارام بگیریم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد 

اللهم اغفر للمومنین و المومنات و المسلمین و المسلمات الاحیاء منهم و الاموات .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۲۳
  • ۳۲۹ نمایش
  • امید ره

امامزاده داود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی